Kerstdiner Holtenbroek i.s.m. Jumbo Groeneveld

jumbo_kerst_nieuwst-a900x525In de wijk Holtenbroek organiseert Travers Welzijn samen met Jumbo Groeneveld en vrijwilligers een kerstdiner.

“Als welzijnswerkers komen we dagelijks in contact met bewoners die weinig te besteden hebben en/of weinig sociale contacten hebben. Dit jaar willen we hen wat extra’s bieden rond de kerstdagen. Onder het genot van een feestelijk 3-gangen diner kunnen bewoners met elkaar in contact komen. Het is mooi om te zien dat meerdere vrijwilligers zich al aan hebben gemeld om zich in te zetten bij de organisatie van dit evenement.”
Bezoekers van de Jumbo supermarkten kunnen middels de actie ‘doneer een diner en help een ander’ ook een steentje bijdragen aan dit kerstdiner.

Over ‘doneer een diner en help een ander’:
Vanaf €1.50 kunt een voor-, hoofd- en/of nagerecht kopen en doneren. Elke 2 gerechten die gedoneerd worden, vult Jumbo aan met een 3e gerecht. Doneert u ook een gerecht? Dit kan tot en met 27 oktober.